alvakarlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Alva Karlsson - 19 juli 2012 22:54

Tjenare...! -.-'' 

Nu är det så att jag la upp ett superlångt inlägg om attjag har vart hos farmor, sovit i tält hos stina och att jag imorn åker till Skellefte med bil. Men nu sparades inte det. Så ni får nöja er med ett kort. Jag ska lägga upp några bilder från turkiet med mera, den suddiga bilden är en bild när jag dansar regndans. Och bilderna på tröjorna är bilder på tröjorna som jag köpte idag när jag va på stan med micka och zacke. Btw, en av bilderna är en bild på mig, corre och två killar, samuel och Liam, som vi träffade i Turkiet på en båttur.     Resten får ni gissa vad de är bilder på... aja..

Byebye alva-pajj!

                         

Av Alva Karlsson - 8 juli 2012 11:15

Tjenare!

Skulle bara säga att jag är helt otrolig..., när jag va i Turkiet lyckades jag bränna mig på en manet där det inte fanns några, har brännmärken efter den. Och så sista dagen, sista doppet, så vågade jag mig ner i havet igen, samma ställe där jag bränt mig på maneten, så trampar jag på en typ pinne och får en sticka. Och när pappa tar ut den får jag ett ganska jobbigt sår på undersidan av tån. Så jag kan inte sätta ner den tån. Jobbigt för balansen... -.-'' Så kort sagt, jag är helt otrolig. 

Så som ni kanske fattade så har jag kommit hem från turkiet, jag ska lägga upp lite bilder från flyget och stranden och så senare, för jag orkar inte nu.. =D heh.. Aja, jag är solbränd för att vara jag, men eftersom jag är en blekfis så är inte det särskillt brunt...! Och så vill jag tacka Corre för ett superfint inlägg på min födelsedag, kolla gärna på: http://corneliaannalinnea.blogg.se/ ! =D 

Och så ville jag säga en till grej, det var minst 4 stycken som sa "tjena tjena mittbena". =D Hahahhahah! Men ska snart ut och springa med mammutt, så byebye alva-pajj!<33 

Presentation


Hey jag heter alva och det är jag som har denna bloggen. Är en tjej på 11 somrar som spelar handboll, fotboll och spelar gitarr i ett band som heter lol

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards