alvakarlsson

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Hur överlever jag? -.-'

Av Alva Karlsson - 12 maj 2012 08:02

Tjenare!

Kul att jag typ inatt drömde att jag spelade fotboll (vilket i och för sig är kul =D). Och så mitt i natten (matchen?) så skulle jag skjuta typ, så irl så sparkade jag allt vad jag kunde på väggen med stortån först. Jävlar vilka skrapsår jag fick azzå! Ganska så jobbigt eftersom jag ska spela fotbolls match idag oxå! -.-' Men som tur är sparkade jag med vänsterfoten. Så jag kan fortfarande använda höger. Men ändå ganska jobbigt... Hoppas inte jag blir stämplad nu...! Här kmr en bild på mig, enjoy! Men mst stick nu. Byebye! =*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Karlsson - 17 augusti 2012 14:33

Tjenare! Idag ska jag sola och så har jag damsugat, här kmr en liten bild på mig!;) checka också min och micks nya blogg, kmr kanske bli lite ont om inlägg här nu, men kolla in här så får ni ändå veta vad jag har för mig! http://funnylifes.devote.s...

Av Alva Karlsson - 10 augusti 2012 22:27

Tjenare!Har inte bloggat på ett tag, är ledsen för det, men jag kommer inte på någon bra ursäkt just nu... Så jag kan väll säga att jag inte orkat. Förra inlägget blev lite konstigt..., jag vet inte riktigt varför, men det kom text bredvid bilderna. ...

Av Alva Karlsson - 19 juli 2012 22:54

Tjenare...! -.-''  Nu är det så att jag la upp ett superlångt inlägg om attjag har vart hos farmor, sovit i tält hos stina och att jag imorn åker till Skellefte med bil. Men nu sparades inte det. Så ni får nöja er med ett kort. Jag ska lägga upp nå...

Av Alva Karlsson - 8 juli 2012 11:15

Tjenare! Skulle bara säga att jag är helt otrolig..., när jag va i Turkiet lyckades jag bränna mig på en manet där det inte fanns några, har brännmärken efter den. Och så sista dagen, sista doppet, så vågade jag mig ner i havet igen, samma ställe d...

Av Alva Karlsson - 26 juni 2012 21:17

Tjenare!  Idag har jag mest chillat. Tidigare idag så gjorde jag och pappa smoothies, jordgubb och banan. Och så kom jag nyss hem från en fotbolls match med 99orna. Vi förlorade med 4-3... Men blev upp piggad igen, för sen kom pappa hem efter att h...

Presentation


Hey jag heter alva och det är jag som har denna bloggen. Är en tjej på 11 somrar som spelar handboll, fotboll och spelar gitarr i ett band som heter lol

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards