alvakarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Alva Karlsson - 26 juni 2012 21:17

Tjenare! 

Idag har jag mest chillat. Tidigare idag så gjorde jag och pappa smoothies, jordgubb och banan. Och så kom jag nyss hem från en fotbolls match med 99orna. Vi förlorade med 4-3... Men blev upp piggad igen, för sen kom pappa hem efter att ha vart hos frank, pappas kompis som jobbar på studiefrämjandet, och hade med sig 3 el gitarrer, för jag har nämligen önskat mig en i födelsedags present. Men frank tyckte att jag skulle testa dem. Så nu sitter jag och spelar för fullt! Men iaf, jag lägger på två bilder på smoothiesarna och så lägger jag upp en bild på Maja och corre, för dom kom in på mitt rum, och jag tog ett kort på dom! Men iaf, byebye alva-pajj! 

       

Av Alva Karlsson - 25 juni 2012 14:02

Tjenare!

Är en vecka till min födelsedag! =D Fyller på måndag, förste juli. Men vi ska fira på fredag eftersom vi är i turkiet på måndag. Vi åker på lördag! :D Läääängtar! Men iaf, va med mamma på stan igår. Vi skulle bara köpa "fin skor" och leggins. Men det blev, två tröjor, en jeans jacka och blå skosnören oxå! :) Lägger upp bilder på tröjorna, skorna och jeans jackan, För glömmde ta på resten, och årkar inte fixa med det igen.., Men byebye alva-pajj! =D
       

Av Alva Karlsson - 23 juni 2012 20:13

Tjenare!

Har inte lagt upp nåra bilder från skolavslutningen, så här kommer det några! Och så har de ju vart midsommar! Va hos farmor! Kom faktiskt nyss hem! :) Lägger upp en bild på jordgubbstårtan som vi åt på midsommar afton. Den va skitgo! =D Och btw! Kolla denna länken http://www.klockren.nu/ vene vrf, men jag skrattade ihjäl mig! den va taggad på en kul bild på facebook. Och kan svära vid mitt liv att länken inte är läskig! För alla som känner mig vet att jag är en riktig fegis när det gäller läskiga saker! Kommer också några fina blider på Tessie (Grizzlie som jag kallar henne =D). Och om ni undrar vrf jag valde den bilden när alla i klassen gapar från skolavslutningen så är det för att jag tyckte det kunde va rätt kul! =D Men nu kommer jag inte på ngt mer att skriva i det här inlägget. Sååå, byebye alva.pajj =D

                 

Av Alva Karlsson - 15 juni 2012 08:00

Tjenare!

Äntligen skolavslutning! Lägger upp ett fotto på klänningen efter, för jag hinner nt nu, men kmr bli skit kul! Och så har vi för första gången en låt som vi själva velat ha, som inte anna lena tvingat oss att sjunga tills vi går med på att ha den! Men ska spela igenom låten en  gång nu, jag, Micka och Erika ska spela gitarr till den nämligen! Men iaf, byebye alva-pajj! =D<3

Av Alva Karlsson - 10 juni 2012 21:26

Tjenare!

Har haft en toppen dag med 2 fotbolls matcher!:) Först spelade jag med 00orna och då vann vi med 5-0. Och Sen lite senare spelade jag med 99orna och då vann vi med 3-1! =D Jag stod i mål båda matcherna. ;) Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så har har de hänt lite mer grejer, corre spelade t.ex fotboll i skolan i fredags! Hon fick låna mina benskydd, fotbolls strumpor och shorts, och ojj va stolt hon va, tog en bild på henne som jag lägger ut! ;) Dom vann hela skiten (fyra 15 mins matcher). Är stolt över dig syrran, hoppas du börjar på fotboll! Då kanske vi kan passa elr ngt hos mormor och morfar? :) Men iaf, slog mitt kick rekord idag, men bara så ni vet så suger jag på att kicka, så ni behöver nt va spydiga..., men jag klarade femton! =D Innan va mitt rekord tio..., vilket INTE va bra! Och sen så igår så lyckades jag att göra mig illa så de började blöda på, ja ni läser rätt, en foppatoffla... -.-' Hur fan lyckas jag? Och sen idag så skulle jag riva ost på ett sånt där rivjärn. Och då tänkte jag typ på ngt annat, för rätt som de va så rev jag av en bit hud på fingret så de blev värsta hacket... -.-' Men de klart, jag har ju ett motto att göra mig illa minst en gång om dagen! Kan vara allt från att bita sönder nagelbandet till att snubbla på en fotboll..., men de gör ändå ont!

Men ska lägga mig nu, är ju sista måndagen innan sommarlovet imorn! =D Fett gött! (5 Dagar kvar! =D) Men byebye! Sov så sött! Dröm om alla snygga killar / tjejer du mött! ;D 
Ps: Den understa bilden tog jag när jag hade legat på mage på sängen och läst när jag har randigt överkast! ;D Det är därför jag är randig, vet, jag är så jeffla kul! =D
   

Av Alva Karlsson - 5 juni 2012 16:09

Tjenare!

Har inte uppdaterat på länge nu... Och skämms lite över de..., har man en blogg får man ju sköta den! Men jag skyller de på att jag verkligen haft fullt upp! Men iaf, i söndags så va jag med micka på grand, så jag lägger upp två bilder på dom två tröjorna jag köpte!;) Och i lördags så spelade jag fotbolls match, vi förlorade tyvärr med 2-0 men de skyller jag på att dom hade en 99 målvakt... Och i torsdags så bakade jag pannkakor! Och då tog jag en bild eftersom jag tänkte göra ett inlägg, men de hann jag nt..., och i fredags så gjorde mamma en riktigt fin kaka till efterrätt, så den tog jag oxå kort på! =D Men jag måste dra nu! Ska planera med Mami! (Ni får inte veta om vad.. =D) Men måste passa på att säga att jag och Micka snart vart bästisar i 8 år! Vi blev bästisar första dagen på dagis! :D Micka kom fram och sa: "Vet du vad lejonkungen är?" Och jag svarade, trots att jag inte hade en aning om vad det var för ngt: "Jomenvisst!" Ne men, jag sa "Ja". =D (är antagligen bara micka som fattar det skämtet.. =D)!
Men jag kunde inte låta bli att lägga upp en gullig bild på mig och mick som jag redan lagt upp, mn jag lägger upp den igen! :D Och så lägger jag upp en bild på corre som hon tog när jag bad henne att ta kort på mig när jag gjorde pannkakor!
Men kolla in på mickas blogg: http://miiicka.blogg.se/ och nu ska jag sticka, byebye alva-pajj! =D
  

         

Presentation


Hey jag heter alva och det är jag som har denna bloggen. Är en tjej på 11 somrar som spelar handboll, fotboll och spelar gitarr i ett band som heter lol

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards