alvakarlsson

Direktlänk till inlägg 10 juni 2012

Fotbolls kul =D

Av Alva Karlsson - 10 juni 2012 21:26

Tjenare!

Har haft en toppen dag med 2 fotbolls matcher!:) Först spelade jag med 00orna och då vann vi med 5-0. Och Sen lite senare spelade jag med 99orna och då vann vi med 3-1! =D Jag stod i mål båda matcherna. ;) Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så har har de hänt lite mer grejer, corre spelade t.ex fotboll i skolan i fredags! Hon fick låna mina benskydd, fotbolls strumpor och shorts, och ojj va stolt hon va, tog en bild på henne som jag lägger ut! ;) Dom vann hela skiten (fyra 15 mins matcher). Är stolt över dig syrran, hoppas du börjar på fotboll! Då kanske vi kan passa elr ngt hos mormor och morfar? :) Men iaf, slog mitt kick rekord idag, men bara så ni vet så suger jag på att kicka, så ni behöver nt va spydiga..., men jag klarade femton! =D Innan va mitt rekord tio..., vilket INTE va bra! Och sen så igår så lyckades jag att göra mig illa så de började blöda på, ja ni läser rätt, en foppatoffla... -.-' Hur fan lyckas jag? Och sen idag så skulle jag riva ost på ett sånt där rivjärn. Och då tänkte jag typ på ngt annat, för rätt som de va så rev jag av en bit hud på fingret så de blev värsta hacket... -.-' Men de klart, jag har ju ett motto att göra mig illa minst en gång om dagen! Kan vara allt från att bita sönder nagelbandet till att snubbla på en fotboll..., men de gör ändå ont!

Men ska lägga mig nu, är ju sista måndagen innan sommarlovet imorn! =D Fett gött! (5 Dagar kvar! =D) Men byebye! Sov så sött! Dröm om alla snygga killar / tjejer du mött! ;D 
Ps: Den understa bilden tog jag när jag hade legat på mage på sängen och läst när jag har randigt överkast! ;D Det är därför jag är randig, vet, jag är så jeffla kul! =D
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Karlsson - 17 augusti 2012 14:33

Tjenare! Idag ska jag sola och så har jag damsugat, här kmr en liten bild på mig!;) checka också min och micks nya blogg, kmr kanske bli lite ont om inlägg här nu, men kolla in här så får ni ändå veta vad jag har för mig! http://funnylifes.devote.s...

Av Alva Karlsson - 10 augusti 2012 22:27

Tjenare!Har inte bloggat på ett tag, är ledsen för det, men jag kommer inte på någon bra ursäkt just nu... Så jag kan väll säga att jag inte orkat. Förra inlägget blev lite konstigt..., jag vet inte riktigt varför, men det kom text bredvid bilderna. ...

Av Alva Karlsson - 19 juli 2012 22:54

Tjenare...! -.-''  Nu är det så att jag la upp ett superlångt inlägg om attjag har vart hos farmor, sovit i tält hos stina och att jag imorn åker till Skellefte med bil. Men nu sparades inte det. Så ni får nöja er med ett kort. Jag ska lägga upp nå...

Av Alva Karlsson - 8 juli 2012 11:15

Tjenare! Skulle bara säga att jag är helt otrolig..., när jag va i Turkiet lyckades jag bränna mig på en manet där det inte fanns några, har brännmärken efter den. Och så sista dagen, sista doppet, så vågade jag mig ner i havet igen, samma ställe d...

Av Alva Karlsson - 26 juni 2012 21:17

Tjenare!  Idag har jag mest chillat. Tidigare idag så gjorde jag och pappa smoothies, jordgubb och banan. Och så kom jag nyss hem från en fotbolls match med 99orna. Vi förlorade med 4-3... Men blev upp piggad igen, för sen kom pappa hem efter att h...

Presentation


Hey jag heter alva och det är jag som har denna bloggen. Är en tjej på 11 somrar som spelar handboll, fotboll och spelar gitarr i ett band som heter lol

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards