alvakarlsson

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Hejja mig! :(

Av Alva Karlsson - 17 maj 2012 17:51

Tjenare!

Asså jag blir fan deprimerad... :( Vi va ju på utflykt som jag skrev i mitt förra inlägg. Och vi va på utflykt på ngn äppelodling. Skit mysigt med all äppelblom. Och jag tog massor med fina bilder! Bland annat en superfin bild på mig och morfar och en jätte fin bild på mormor morfar på en liten sten grej. Men sen när jag kom hem och skulle föra över dom till datan så råka jag ta bort dom istället! D= Hejja mig! Aja... Shit happens. Men är ändå nt särskilt kul...

Men aja, kan ju iaf berätta vad vi gjorde för kul där... Även om jag inte kan lägga uupp så många fina bilder, men jag kan ju allti lägga upp dom jag har... 

Men iaf. När vi kom dit så gick vi en bit bland äppelträden och tog fotton (som jag inte har) och hade kul. Och sen så gick vi uppför en liten sluttning där det satt en familj och åt. Och det första morfar gör, som den lilla sociala gubbe han är, är att ställa sig i mitten av familjen och säga: "Man trodde att man skulle få lite sommarvärme nu när man åkt hit ändå från Skellefte. Men de vette fan. Det är ju lika kallt här som det är i Skellefte nu!" Och familjen som också had en social liten gubbe med sig började redan snacka med morfar och de skojjade mycke. Och inom 10 minuter så står de där och snackar om lax fiske som morfar är väldigt duktig på. (Och tydligen den andra gubben också!) 

Och efter ett tag så går jag, mamma, corre och mormor nerför en liten sluttning där det är en stor sten och så ser vi att det ligger en liten låda där under. Och när vi tar ut den så ser vi att det är en liten give and catch låda där man kunde skriva något i en liten bok och lägga något man hade med sig. Jag skrev att det första morfar gjore var att ställa sig i en grupp männsikor och kommentera vädret. =D 

Men nu har jag skrivit ganska långt så ska sluta nu. Men här kmr de få bilderna jag har kvar. Byebye Alva-pajj! :):          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva Karlsson - 17 augusti 2012 14:33

Tjenare! Idag ska jag sola och så har jag damsugat, här kmr en liten bild på mig!;) checka också min och micks nya blogg, kmr kanske bli lite ont om inlägg här nu, men kolla in här så får ni ändå veta vad jag har för mig! http://funnylifes.devote.s...

Av Alva Karlsson - 10 augusti 2012 22:27

Tjenare!Har inte bloggat på ett tag, är ledsen för det, men jag kommer inte på någon bra ursäkt just nu... Så jag kan väll säga att jag inte orkat. Förra inlägget blev lite konstigt..., jag vet inte riktigt varför, men det kom text bredvid bilderna. ...

Av Alva Karlsson - 19 juli 2012 22:54

Tjenare...! -.-''  Nu är det så att jag la upp ett superlångt inlägg om attjag har vart hos farmor, sovit i tält hos stina och att jag imorn åker till Skellefte med bil. Men nu sparades inte det. Så ni får nöja er med ett kort. Jag ska lägga upp nå...

Av Alva Karlsson - 8 juli 2012 11:15

Tjenare! Skulle bara säga att jag är helt otrolig..., när jag va i Turkiet lyckades jag bränna mig på en manet där det inte fanns några, har brännmärken efter den. Och så sista dagen, sista doppet, så vågade jag mig ner i havet igen, samma ställe d...

Av Alva Karlsson - 26 juni 2012 21:17

Tjenare!  Idag har jag mest chillat. Tidigare idag så gjorde jag och pappa smoothies, jordgubb och banan. Och så kom jag nyss hem från en fotbolls match med 99orna. Vi förlorade med 4-3... Men blev upp piggad igen, för sen kom pappa hem efter att h...

Presentation


Hey jag heter alva och det är jag som har denna bloggen. Är en tjej på 11 somrar som spelar handboll, fotboll och spelar gitarr i ett band som heter lol

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards